Această pagină web este cofinanțată din Fondul Social European prin Programul Operațional Capacitate Administrativă 2014-2020.
Publicat la: 28/02/19
“Numărul de telefon la care răspundem este 116 111. La acest număr de telefon funcțional de luni până duminică de la 8 dimineața și până la orele 22 răspund exclusiv asistenți sociali și psihologi, așadar oameni pregătiți să interacționeze deopotrivă cu copii și părinți pentru orice problemă legată de încălcarea drepturilor copilului și nu numai. Copiii ne sună cel mai mult pentru a solicita consiliere psihologică. Așadar se confruntă tot mai des cu probleme de ordin emoțional. Nu știu să-și gestioneze sentimentele, trăirile și, într-adevăr, cel mai des întâlnit caz este cel de abuz de tip bullying. Fie că vorbim despre hărțuire fizică, fie că vorbim despre hărțuire verbală, fie că vorbim despre un abuz emoțional care de asemenea îmbracă fenomenul numit bullying. Mai exact, ei vor să știe cum pot singuri să facă față unui abuz de tip bullying, care sunt instrumentele pe care ei le au la îndemână, cum pot să lucreze cu ei înșiși pentru a le face față agresorilor. Nu au fost doar copii cei care ne-au contactat, ci și părinți disperați care nu știau pur și simplu cum să gestioneze un astfel de tip de abuz. “, Cătălina Surcel
Citeşte întreaga ştire: De ce sună copiii la Telefonul Copilului? Interviu cu Cătălina Surcel, directorul asociației
https://www.unica.ro/de-ce-suna-copiii-la-telefonul-copilului-interviu-cu-catalina-surcel-directorul-asociatiei-262009